Proste rozwiązanie

SYSTEM DO ZARZĄDZANIA DOKUMENTAMI PRAWNYMI:

  • uporządkuj wszystkie dokumenty firmy w jednym miejscu,
  • kontroluj obieg dokumentów, nadawaj uprawnienia,
  • wprowadź elektroniczne akcepty projektów,
  • pobieraj dane firm do dokumentów wprost z KRS i CEiDG,
  • integracja z systemami CRMERP  lub ECM,
  • skorzystaj z bezpiecznego archiwum z dowolnej lokalizacji,
  • przeglądaj poprzez aplikację na urządzenia mobilne,
  • skorzystaj z tłumaczeń i wersji na spółki działające w grupie

Profesjonalnie. Bez zbędnego formalizmu.

Wszystko w jednym miejscu

PORZĄDEK. PROFESJONALIZM. BEZPIECZEŃSTWO. PRZETESTUJ!

Główne Funkcjonalności

ELEKTRONICZNE REPOZYTORIUM

Twoje szablony i dokumenty firmowe wreszcie w jednym miejscu. Zawsze aktualne. Bez poszukiwań. Dostępne online z dowolnej lokalizacji.

DOSTĘP ONLINE

Przyspiesz pracę poprzez elektroniczny obieg dokumentów. Organizuj dostęp online według uprawnień w organizacji. Akceptuj projekty dokumentów elektronicznie.

 

AKTUALNE DANE FIRM

Opcjonalna możliwość pobierania danych firm do umów wprost z bazy REGON (dane KRS, CEiDG). Profesjonalnie oznaczaj kontrahentów w swoich.

INTEGRACJA CRM

Dodatkowo, możliwa integracja z systemami Twojej firmy, jak CRM, ERP, ECM. Pobieraj dane klientów do umów. Wysyłaj umowy do innych systemów.

PRACA ZESPOŁOWA, AKCEPTY

Ustaw dostępy i poziomy uprawnień. Korzystaj z pracy zespołowej z dokumentem, z zachowaniem historii zmian. Elektroniczne akcepty i parafki na dokumentach.

APLIKACJA MOBILNA

Dostęp do dokumentów firmy, a także do prowadzonych projektów poprzez aplikacje na urządzenia mobilne: App Store i Google Play.

 

BEZPIECZNE ARCHIWUM

Archiwizacja z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa danych. Transmisja do systemu szyfrowana 128-bitowym kluczem SSL, odrębne instancje danych dla każdego z klientów.

RODO / GDPR

Poważnie traktujemy ochronę danych osobowych. Stosujemy się do nowego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych UE (RODO). Wprowadzamy wymagane rozwiązania technologiczne i prawne.

AKTUALNOŚCI

O nowościach piszemy tutaj:

BEZPIECZNY BACKUP

Automatyczny backup konfiguracji systemu i baz danych. Kopie zapasowe przechowywane są w innej lokalizacji, niż oryginalne dane. Kopie również są szyfrowane.

MULTI TENANT

Pracujesz w grupie spółek? Architektura systemu pozwala na dostęp do jednej instancji, przez różne podmioty z grupy. Odrębne środowiska. Elastyczny dostęp według uprawnień.

MULTI-LINGUAL

Work international? Our multi-lingual dashboard helps to solve your document management needs in all of your locations. Think Global, act local. Visit: www.legaldpt.com

Korzyści

Korzyści

Porządek
90%
Bezpieczeństwo
99%
Profesjonalizm
100%
Oszczędność czasu
45%

Zespół

radca prawny | wdrożenia | 781 088 002
radca prawny | wdrożenia | 601 375 454
technologie IT | 515 211 420

zapytaj o prezentację systemu

W przybliżeniu:

branż
6
Użytkowników
350
Szablonów
250
zawieranych umów
1500

#Legaltech | od pomysłu do realizacji

2000-2013

Doświadczenie prawników. Projekt IT.

Kilkanaście lat doświadczenia radców prawnych. Do tego dobra współpraca z informatykami. Obsługa firm różnych branż i wielkości, w tym firm o charakterze korporacyjnym.  W efekcie projekt nowych rozwiązań IT w obsłudze prawnej biznesu.

1 lipca 2013

Pozytywny wynik w konkursie projektów

Projekt zyskuje współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

2013-2017

Development serwisu. Testy. Wdrożenia.

Współpraca specjalistów różnych dziedzin: prawnicy, informatycy, konsultanci biznesowi, graficy, polonista, administratorzy, audytorzy i wielu innych.

od stycznia 2017

Ponad 350 użytkowników firmowych

Po okresie testów system wdrożony został w firmach różnych wielkości i branż. Obecni jesteśmy w firmach projektowych, handlowych, produkcyjnych i usługowych. Konto w systemie dzialprawny.pl ma już ponad 350 użytkowników korporacyjnych.

e-usługa

E-USŁUGA zapewnia dostęp do podstawowej wersji systemu w sposób umożliwiający korzystanie z jego zasobów automatycznie, bez udziału dostawcy serwisu, bez wdrożeń oraz dostosowań. Naturalnie, to rozwiązanie nie przewiduje integracji z Twoimi systemami. Jest to jednak uniwersalne rozwiązanie, możliwe do dopasowania dla firmy każdej wielkości.

Testuj za darmo, następnie wybierz odpowiedni pakiet.

Dodatkowe funkcjonalności?

Rozwiązania dopasowane do Twojej firmy wymagają wdrożenia

KORPORACJE
Twoja firma to część dużej korporacji? Pracujesz w grupie spółek? System można zmodyfikować do potrzeb obiegu dokumentów w rozbudowanej strukturze, dopasowując odpowiednio uprawnienia i poziomy dostępów.
INTEGRACJA
Integracja dwukierunkowa CRM, ERP, ECMPobieranie danych do umowy z Twoich systemów firmowych. Wysyłanie dokumentów stworzonych w dzialprawny.pl do innych systemów w firmie.
ELEKTRONICZNE PARAFKI
Dokumenty wymagają akceptów merytorycznych i prawnych? Projekty mogą być elektronicznie parafowane zanim trafią do podpisu zarządu.

Nowy biznes?

Chcesz założyć firmę, ale nie wiesz, jaką formę prawną wybrać? A może już wiesz, ale szukasz pomocy w procesie rejestrowym? Z narzędziem ZAŁÓŻ FIRMĘ pomożemy Ci wybrać najwłaściwszą formę prawną dla planowanego biznesu, a także w profesjonalny, lecz przystępny sposób poprowadzimy Cię przez proces rejestrowy. Uzyskasz tu również niezbędne wzory i formularze.

Załóż Firmę

Przewodnik po formalnościach krok po kroku:

1. Ankieta

Prosta ankieta pomoże Ci poznać właściwe formy prawne.

2. Rozwiązanie

Wybierz rozwiązanie najlepsze dla Twojego biznesu.

3. Pakiet szablonów, oś czasu

Krok po kroku przejdź proces rejestracji. Skorzystaj z naszych wzorów i szablonów.

4. Start działalności

Zarejestruj firmę i wystartuj z nowym biznesem!

KUP TERAZ ZA 29,99 ZŁ